שתף בפייסבוק
שתף בטוויטר
שתף בפינטרסט

ניהול מדיה חברתית לעסקים- איך לקדם את העסק ברשת?

"להיות באור הזרקורים" בזכות מיתוג מרהיב

בטח הבנתם שיש פלוס גדול עבור ניהול מדיה חברתית לעסקים, אז איך באמת בא לכם שהעסק שלכם יראה? יותר משתלם וראוי? ממותג ומושך? סוחף ומעניין? מעורר צורך ורגש? כנראה שרוב בעלי העסקים יצביעו על כל הפרמטרים הנ"ל ואת האמת ובלי קלישאות מיותרות למצות את כל התחומים הללו דרך המדיה החברתית יכולים להוות קרש קפיצה משמעותית בעבור מינוף העסק שלכם. תבחרו מנהל סושיאל אלוף או מי שמבין בתחום  ניהול מדיה חברתית לעסקים שזה דורש מהם בדרך כלל להיות בעלי: תעוזה, אינטראקציה עם הקהל, מעצבי תמונות יצירתיים, עם ניסיון ברשת החברתית ולהיות אמנים של תכנים וטקסטים. אם בא לכם להיות באור הזרקורים דרך המדיה החברתית תהיו יותר משתפים ופעילים ברשת על מנת ליצור לעצמכם מיתוג לעסק שיכול להוביל לפניה של לקוחות ורכישת המוצר או השירות שאתם מציעים.

בעבור ניהול מדיה חברתית לעסקים דרוש מיומנות

האלגוריתם של פייסבוק ואינסטגרם מעת לעת משתנים ישנם מלא דברים שבעבר היה בהם רשות שימוש והיום כבר לא או שהורידו מינונים כמו פרסום יתר בקבוצות בפייסבוק הנחשבות היום כספאם. גם הגדרות דפי העסק הם בין הנושאים החשובים כי על פי פרמטרים שונים בהגדרות הסיכויים של קהל יעד שאמור להחשף אליכם הוא גבוה יותר אם יודעים לטרגט נכון ולהוסיף פרמטרים המיועדים לבית העסק שלכם כגון: כתובת, יצירת תקשורת עמכם, תחומי העסק וכיוצ"ב. מי שמיומן בתחום ניהול מדיה חברתית לעסקים יתעדכן מעת לעת בשינויים החלים ברשתות החברתיות יידע למתג את העסק שלכם בצורה יוצאת מן הכלל יסקרן את החברים שלכם או  העוקבים שלכם דרך טקסטים מפולפלים ונוגעים ללב ויידע להעלות תמונות שיגרמו לתשומת לב גבוהה יותר ולמקסם את המיטב מבית העסק שלכם ברשתות החברתיות.

אל תוותרו על סטורי דרך פייסבוק ואינסטגרם

בהרבה מקרים החשיפה של הסטוריז גבוה מאוד מהפיד, הסטוריז שנוסף בשנים האחרונות לרשת הפייסבוק והאינסטגרם גרם לאלפי בתי עסק להציג מידע שהוא  בדרך כלל עכשווי על: החוויות מבית העסק, עובדים, רגשות ועוד ועם עיצובים מיוחדים ותוספות של אלמנטים קסומים שגורמים לחשיפה מעולה בקרב המשתמשים, חשוב לציין שהסטורי נשמר ל 24 שעות אלא אם כן העליתם סרטון או נושא שממש יכול למנף לכם את העסק אז מומלץ לשים אותו בנבחרים של הסטוריז ולמי שמתעניין בעסק שלכם יכול לדעת אודותיכם גם דרך הנבחרים. דרך הסטורי ניתן להוסיף מידע נוסף שיכול להועיל לכם בהחלט כמו: מיקום, תיוג אנשים שנמצאים איתכם בסטוריז שהעליתם , האשטג, סקרים, , gif שאלות עבור העוקבים, הטמפרטורה\המעלות  שיש בסביבתכם ועוד. כל הפרמטרים המגניבים הללו יוצרים חיבור וכימיה גדולים  בינכם לבין העוקבים ואת הסיכויים הגבוהים להגיב לכם באופן פרטי על הסטורי.  אם בחרתם לבצע ניהול מדיה חברתית לעסקים תנסו להעלות לפחות 5 סטוריז בשבוע.

 

מעוניינים לפרסם אצלנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

רוצים לקרוא עוד?